Search This Blog

Tuesday, March 16, 2010

他和她(最终回)

“你喜欢我,可是你不爱我?”

“是的。”

“可是……”男孩愣了愣,“你刚刚还要求我做你男朋友?”

女孩笑得甜甜地,“那是开玩笑的。我是个女孩,我需要矜持的。”

“哦,”男孩看着她,“你确定你没有事?”

“我没事。这次来的目的,就是想告诉你——我选择放弃。”她看着远方,“可能,我没有办法不去喜欢你,可是,至少,不会再烦你了。你很可怜,遇上这样棘手的女生。不过现在可以放心了。”

“那很好啊!我原本还想推掉你的邀约,现在不用了。”男孩释怀了。

“嗯,那……我走了。”

“再见。”

女孩转身,急急地留下眼泪,然后再轻轻地说,再见了。






PS:在现实生活中,在我来不及向他说明,我会放弃之前。他已经拒绝了那个邀约。

扇子:再见了……

6 comments:

Han said...

I didn think too much...its u that is saying that.....well...anyway...lik I said be4, an ending will bring out a new start....

Karen said...

bt it din affect me when im in camp

Han said...

haha...i didn say in camp only did i?

Anonymous said...

in "匿名 "

is that me?
u 1 say sorry to me?
that is ok, not need say sorry.
that not u fault.

something good(+ive), we accept
something bad(-ive), we reject
openminded

but now i'm gone.because of something that i can't tell anyone, i dead, juz like this "他和她"is end.

i'm sorry.
plz don't reply.




X...

Karen said...

...

its you, bt its useless right?
u knw tat i won stop replying..

Karen said...

tsang, den wat time again??