Search This Blog

Tuesday, November 16, 2010

5 Berlian

今天Berlian班疯了!!!哈哈!

大家到班级的每一个角落拍照:canteen, staircase, pejabat AM, the place in front of toilet, tapak perhimpunan, kolam... *Crazy*



今天更加好笑的是,光是我们那班就有三架相机!

最后一天上133的课,到最后老师说要我们是她教过chemistry最好的一班的时候,有些些心酸。她可以说是我在中学最熟悉的老师,随我来说也可以说是一个大姐姐和朋友。^^只是要分开了,我有点无法接受。

今天也将做了那么久的一束玫瑰送给了老师。没错,本小姐会开始迷上玫瑰的原因就是要送给老师。结果!班上越来越多人迷上玫瑰,我和棋、乔雁就当上了小老师==

说回去今天。

拍照的时候,我要澄清一下,mr.karu其实有被不知道我们那班谁谁谁的叫去拍照的啦,所以皮蛋不用自责啦*虽然我也不觉得你会*哈哈。只是我叫他(Mr.Karu)下去的时候,他不好意思下去,因为他自己迟到了。

今天班上又来了“抬人”活动,还记得昨天Voo被追到无路可逃直到从窗口冒出来的那一刻,全班人都吓到。我们的抬人活动真的很变态,我都觉得不可思议,竟然没有老师阻止!

Today is the last day of my secondary school life, even though the bond in our class was not so strong, even though we didn't cry, but we know that we can't get such friends and teachers when we get into a collage, or university. We choose to smile in front of the camera instead of crying like a baby. Is it means that we actually feel happy to leave this school? I don't think so...

But, what made me surprise was some of my classmate was absent. And some of them rather stay inside the class than take the class photo. Come on, TODAY is the last day. You gonna leave this place where you study here for 5 years, don't you feel sad? Why don't cherish every moment that you can stay with your friends? I really can't read theirs' hearts.

Left 7 days more to our SPM. I decided not to go for the Majlis Penyampaian Anugerah on Thursday, not because of i want to study but just rest at home. Guys, good luck for your coming SPM, Gambateh~~

No comments: